Heb je een vraag?

Contact

Hoe kan ik een kaartje kopen?

Je kan een kaart kopen via het tabblad 'koop kaartje', hier kan je jezelf zoeken in de lijst en bij je naam het gewenste type kaartje selecteren en deze toevoegen. Kun jij jezelf niet vinden dan kun je drukken op de ‘Voeg jezelf toe’ knop en jezelf toevoegen. Je kunt zowel voor jezelf als voor iemand anders een kaart kopen. Deze worden dan allemaal naar jou toegestuurd.

Kan ik op de dag zelf ook nog een kaartje kopen?

Ja, maar als je zeker weet dat je komt koop dan alvast je kaartje online!

Waarom?
- Scheelt voor je portemonnee!
- Voorkomt teleurstellingen: Vol = Vol en Op = Op
- Oud-klasgenoten zien dan wie er allemaal nog meer komen en het zal hen stimuleren om ook te komen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
- Betere organisatie (omdat wij weten wat we kunnen verwachten en hier op kunnen inspelen)

Ik heb een kaartje gekocht maar ik kan niet meer, kan ik mijn geld terug krijgen?

Ja, het kaartje wat je hebt gekocht is tot een maand voor de reünie nog te retourneren. Hiervoor brengen we €5,- administratiekosten in rekening.  Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.

Ik heb een kaartje besteld, maar deze niet ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat je kaartje in je spambox terecht is gekomen. Verplaats deze e-mail naar je inbox. De barcode is dan zichtbaar en het kaartje klaar voor gebruik.

Zit het kaartje niet in je spambox, neem dan contact op via het contactformulier. Vermeld hierbij jouw naam, type kaart dat je gekocht hebt, datum + tijdstip waarop je het kaartje hebt gekocht en het rekeningnummer waarmee je betaald hebt.

Mag ik een introducé meenemen?

Ja natuurlijk! Je kan via de website dan gewoon een extra kaartje kopen, zorg ervoor dat je bij diplomajaar en richting dan 'introducé' invult.

Ik heb wel op deze school gezeten, maar niet mijn diploma behaald. Mag ik dan wel komen?

Ja natuurlijk!

Ik heb liever niet dat mijn naam zichtbaar is in de database, kan ik dit verwijderen?

Ja dit kan. Helaas kun je dit niet zelf doen. Stuur je gegevens op via ons contactformulier en wij zorgen ervoor dat jouw naam niet meer te vinden is. 

Is de reünie toegankelijk voor rolstoelgebruikers/mindervaliden?

Ja, de reünie is toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Ik heb thuis nog een oude foto/ videoband, kan ik deze meenemen?

Ja, er wordt een lokaal ingericht waar deze spullen tentoongesteld kunnen worden. We zijn op de reünie niet in de mogelijkheid om een videoband af te spelen. Een DVD, CD of USB-stick zou wel kunnen.

Ik heb meerdere richtingen en/of diploma's behaald, wat nu?

Kies onder welke richting en diplomajaar je zichtbaar wilt zijn. Op de dag zelf kan je gewoon tussen de lokalen heen- en weer lopen of toch bij een andere richtingen gaan zitten als je dit wilt, dit is geen probleem. 

Ik kan niet met Ideal betalen, wat nu?

Als je bijvoorbeeld in het buitenland woont kan het voorkomen dat je niet met Ideal kan betalen. Het makkelijkste zou zijn dat bijvoorbeeld een kennis of oud- klasgenoot jouw kaartje koopt. Mocht dit niet lukken mag je het contactformulier invullen en zullen wij dit voor je regelen.

Contactformulier

Wij gaan zorgvuldig met jouw contactgegevens om. Je ontvangt per email een bevestiging van het ingezonden bericht. Alle velden zijn verplicht om in te vullen.

Reünie Minkema

Help ons met het vinden van jouw oud-klasgenoten en kom gezellig samen naar de reünie!

Deze reunie wordt verzorgd door

De Reuniecommissie

Contact

  • De Reüniecommissie Minkema
  • Haddingestraat 30, 9711 KE Groningen
  • minkema@heefteenreunie.nl
  • Stuur een e-mail